Tuesday, August 23, 2011

Edisi Biskut Ghaye 2..

Kawan2..dgn ini, aku bake ag resepi yg same spt sblm ni cume aku tuka raisin=kurma, walnut=hazel nut..n tuka resepi skit, jd kan ia as baked oatmeal soft cookies..so, aku letak dlm cup, and letap chocolate slice atas die..dapatla dalam 2 balang..so, dah ade la kuih raye utk umah aku thn ni..jd laa..hahha..tp td pas solat maghrib, aku mkn nk dkt 7 biji skali ngap!!..hahha..aku suke hazel nut..ag2 coffee hazel nut, pergh!! sedapnye!!..ble la hubby aku nk bwk aku gi jln2 minum ptg..huhu..die slalu bz..keje die pun kecian aku tgk..da mcm buruh kasar, ag2 time puase ni..siang td blik2 tgk die da xlarat sgt..sabarla ye abg, nnt kte blik kl, InsyaAllah mudahla keje kt sane..ini cume dugaan sementara aku blaja kt cni..Aku berharap sgt agar aku dpt habiskan pelajaran aku on time..sape xnk kan? N aku harap Iman sentiasa sehat..wat mase ni baru sekali iman demam selsema..tersentuh rase hati..inikah dinamakan hati seorang ibu?teringat dlu aku slalu sakit mase kecil, asma, n batuk kokol..aku dpt penyakit tu seawal 7bulan..mak aku citer, aku rase sedih skang..

progress iman pada hari ini adalah..die telah melepasi batas playground die..actually, aku just letak timbunan bantal je, if aku g dapur wat keje umah..siang td die mula maju ke semen..isk2 terkejut aku..nasib baik aku sempat tgk..sbb oven aku yg panas tu ada kt bwh je..Astaghfirullah..iman2..pasni, kne more attention to her mummy bay!..

1 comment: