Thursday, August 18, 2011

18 Ramadhan sudah..

Pejam celik dah pun 18 Ramadhan ye kwn2..punyela cepat mase berlalu sampaikan byk yang aku xbuat..Ramadhan kali ni agak sukar sedikit utk aku lakukan ibadah Terawih..silap aku sendiri yang x reti bahagikan mase.huhu..aku skang ni ikot jadual waktu iman, pas maghrib aku tdo kan die dgn aku skali tertido..tp klo tersedar aku akan minum cereal utk tambahkan susu..kdg2 sang suamiku yg baik ati akan buatkan air cereal/susu utk aku dikala aku tgh mamai tdo..aku solat isyak time bgn sahur..mmg la x berterawih..hmm..sedey pun ade, tp cpt tol mase berlalu..isk2..

untuk berbuka ptg ni, aku da masak siap2 2 lauk, ag 2 lauk akan dibuat slps suamiku pulang..lauk2 nye seperti, daging salai masak lemak(resepi sesua ati), sambal tumis ikan bilis petai, ayam goreng black pepper, sayur bayam merah tumis air..untuk kuih aku pilih untuk buat kuih melaka sbg santapan pemanis mulut..ni tgh tunggu suamiku balik dgn bli kelapa..ari pun nk ujan ni..mcm lebat jek,,iman pun tgh berebut laptop ngan aku ni..isk2 seboleh2nyenk menaip si kecik nie..

oklaa, sampai di sini je..wassalam..


No comments:

Post a Comment