Monday, March 28, 2011

ke kenduri..

Salam semua..
pada sabtu yg lepas aku n seluruh famili (termasuk, mama,ayah,famili kakak n famili pakcik2 aku) ke kenduri di pendorosa golf club..kenduri dibuat pada waktu malam..

tp time tgh hari tu, aku n famili g umah pak ahad utk ambil kad nk masuk singapore..nk jd cerita, iman telah 'melabur' di umah pak ahad dgn byk nye..sehingga terkena baju sume..maaf xblh ditayangkan di sini,atas unsur kebersihan..huhu...aku pulak lupe yg aku bwk bju iman lebih dlm beg..time blik tu terpakselaa iman pakai tuala n pampers jee..sedeynyee..

mlm tu laki aku pun suh aku bwk byk pampers n 2 pasang baju utk ke kenduri..kawan2, yg penting ptot ada dlm beg baby are:

1)susu (since aku bwk stok susu so, no need enfalac a+)
2)air masak
3)air panas
4)pampers x 3
5)baju x 2
6)wiper tissues
7)mainan x 1
8)sapu tgn baby (utk lap ayaq liuq)
9)sweater or blanket
10)botol susu

ini pun utk ingatan aku juge..kpd yg sedia maklum, wanita yg bru lahirkan baby ni byk urat putus..so,sel2 darah baru nk kembali aktif..byk la bnde lupe..ok chow dlu...

1 comment: