Tuesday, March 15, 2011

siapa mummy bay?

Assalamuaalaikum kpd semua pembaca...

As always, blog is the place we like to share anything happen to our life..cheeewah speaking lak aku..aku ni org bru dlm blog ni, so byk laa bende2 kne baca n amalkan..

ok, siapa mummy bay? aku ni akan berumur 27 thn pada november ini dan sedang melanjutkan pelajaran dlm peringkat sarjana di UTM, skudai selama 1thn setengah..bidang xyah btau le nnt melalut kesitu pule..dipendekkan cerita blog ini bertujuan untuk berkongsi maklumat ttg kehidupan berkeluarga terutamanya soal keperluan anak..

Aku mpunyai sorg baby girl yg berumur 2bln lebih dan merupakan baby girl yang paling comel pnah aku lihat..Her name is Nur Iman Khalisah Binti Mohd Hazami..Tak ke panjang name tu?xpe nnt all forms, buku2 skolah, and registration akan dituils oleh bapanya..sbb aku mpunyai tulisan cakar ayam (bangga!).. banyak nk cter sbb tgh excited nk menulis ni..tp kte hold dlu laa..ok, see u next time..tata..

2 comments: